28 Temmuz 2009

kaykayınız itinayla eskitilir?!

gon'dayım. kapının önünde sigara içiyorum. fix. yan komşumuz freedom sports'u bilen bilir. extreme sporla uğraşan, kaykaya sevdalı, kış sporlarına tutkun, "paten benim yaşam stilim bebeğim" diyen çeşitli müşteri grupları bilir, takip eder, sever, sık sık alış-veriş için olsun tamirat, bakım için olsun bol bol ziyaret eder freedom'u(ı?)

neyse yahu kapının önündeydim, sigara içiyordum en son.. mağazanın işletmecisi altında bir kaykayla kapıda belirdi. "bu da ilk defa başıma geliyor diyip" aletle şöyle bir 5-10 metre ilerleyip yanıma yaklaştı ve fısıldadı "kadın oğlunun kaykayını kapıcının çocuğuna vermiş, bunu eskitmeye çalışıyoruz şimdi, oğlum bana çok kızar diyo kadın!"

kaykay'ın aynısını bulmuş yani kadıncağız bir şekilde ama bu şekilde verirse oğluna, çocuk davayı çakacak diye korkuyor. kendi adıma yeni bir kaykaya daha çok sevinirdim sanırım ama bilinmez tabii onunla birlikte geçirilmiş zaman, yaşanmışlıklar, kazalar, hatıralar yeni olmasından daha değerli de olabilir çocuk için. bilemedim..

oluyor bazen böyle şeyler.