17 Eylül 2011

batwoman #1 (the new 52)

tamam batwoman #1 iyiydi hoştu. detective comics'in kaldığı yerden devam resmen; batwoman elegy cildini okumuş olmakta fayda var "n'oluyo lan?" dememek için vs vs ama ben daha dandik bi şeye takıldım hehe devamlıklıkta sıçış var. şöyle ki:






görüldüğü üzre bette kane üniformasını/kostümünü giyer iken memişler ortada yani içine bişi giymemiş. ancaaaaak sonrasındaaağ üniformasını çıkarırken ne görüyoruz?! gri bir bişey! bi sütyen (sous-tient?) bir efendime söyleyeyim "sports bra" var o memişleri gözlerden sakınan.


sevgili J.H. Williams III seriyi hem yazıyor hem de çiziyorsun. saygı duyuyorum tamam ama bak olmamış işte! atlıyosun böyle şeyleri. olmuş mu şimdi bu? hadi sen atladın, senin editörüne neden para veriyolar arkadaşım? ne bu insanın mesaisi? bi onu de bana. de onu bana bi!